28 maj 2012

London, I LOVE YOU!

Zaniedbuję bloga strasznie! Wiem, przepraszam, obiecuję poprawę. Tyle do opowiedzenia, ale albo brakuje czasu, albo zwyczajnie nie potrafię ująć w słowach tego jak jest fantastycznie. Uwielbiam to miasto, uwielbiam tę pogodę, która tydzień temu do nas zawitała, uwielbiam fakt, że starczyło mi odwagi, żeby zrobić sobie przerwę od marazmu i rutyny i tutaj przyjechać.
Postaram się zrobić sobie jakąś listę tematów, które miałam poruszyć i może powolutku, po kolei uda mi się wszystko nadrobić.

"By seeing London, I have seen as much of life as the world can show."
"When a man is tired of London, he is tired of life; for there is in London all that life can afford."
 Samuel Johnson

1 komentarz:

  1. dziekuje Ci za takie notki :) W chwilach zwatpienia sie przydaja takie slowa

    mam nadzieje ze ja tez niedlugo bede mogla tak powiedziec ( chociaz juz uwielbiam londyn - no ale bylam tam tylko na wakacjach)

    w sumie w sytuacji au pair duze znaczenie ma rodzina :)
    lubie ten cytat :)

    OdpowiedzUsuń