12 mar 2012

just learn how to enjoy the show



The sun is hot
In the sky
Just like a giant spotlight
The people follow the sign
And synchronize in time
It's a joke
Nobody knows
They've got a ticket to that show...

I'm just a little girl lost in the moment...

I've got to let it go
And just enjoy the show...

Just enjoy the show...

Chyba najpiękniejszy spacer jaki do tej pory odbyłam w Londynie.
Co prawda był to spacer po miejscach, które już widziałam, ale
dopiero dzisiaj odkryłam w pełni piękno tego miasta.
Dopiero dzisiaj odkryłam jak dobrą decyzją był przyjazd tutaj.
Dopiero dzisiaj odkryłam, że niezależnie od tego co się jeszcze nie wydarzy to nigdy nie będę żałować, że tu przyjechałam.
Dopiero dzisiaj odkryłam jak bardzo jestem szczęśliwa, że tu jestem.
Dopiero dzisiaj. Po 65 dniach :)

Just enjoy the show...

3 komentarze:

  1. Przeczytałam całego bloga i ogromnie mi się spodobał! Darzę ogromną sympatią i pewnego rodzaju uczuciem wszystkie Au Pair'owe blogi - zapewne dlatego, że sama od dawna planuję swój rok tyle, że za Oceanem i trochę żyję Waszym życiem! Cieszę się, że w końcu w pełni odkryłaś radość z tego, że jesteś gdzie jesteś! Te 8miesięcy na pewno minie w oka mgnieniu i pewnie jeszcze będziesz tęskniła. Ale będziesz również mądrzejsza o 8miesięcy i bogatsza w nowe doświadczenia (: Bardzo prawdopodobne, że przed Stanami spróbuję 'wakacyjnego niańczenia' w przyszłym roku.
    Czekam na kolejne notki!
    Powodzenia i pozdrowienia!
    A. (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że tworzy nam się już spora społeczność au pair lub au pair would-be. Ja też przeglądam wszystkie blogi związane z au pair choć planuje wyjazd do USA i chętnie czytam Twoje notki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) :) :) :)
    a tak w ogóle to też lubię tą wersję tej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń